суббота, 12 марта 2022 г.

З поверненням у 2022

 Дуже довго я тут нічого не писала. Навіть не знаю,  навіщо й зараз це роблю. Побачимо, можливо я відновлю тут активність. 

А поки що покажу мої роботи з початку 2022 року. Як буде час і можливість, покажу згодом вышивку за той період,  поки мене тут не було.  



Процес одного вечора. 

Цю листівку я отримала ще минулого року в подарунок . Але я дуже везуча, тому мені дістався набір з неправильними нитками. Довелось чекати від фірми Аліса правильну палітру. Основу замінила на Мурано і коли дійшла до бекстіча, тільки пораділа. Бо практично весь бек був дробним. Так що майте на увазі, якщо плануєте вишивати цей набір. Оформлювати в листівку мені було шкода, тому вибрала свої улюблені пяльця. 

Аліса - Зимний домик 7-04

 Розмір 6×6 см

14 кольорів, муліне Гамма

Перший 1️⃣ фініш 2022 



Ще одна маленька робота на один вечір. Набір @perminofcopenhagen 14-9235. Цю іграшку мені подарувала одна дівчина на вишивальному форумі Осинка. Я вже навіть імені її не пам'ятаю, проте пам'ятаю скільки всього вишивального вона мені надіслала просто так, через переїзд. Тепер буду дивитись на іграшку і згадувати її добрим словом) 

В наборі була 18 Аїда, яку я замінила на Единбург 36. Муліне DMC 9 кольорів і заготовка для оформлення діаметром 7 см. Як бачите, кольори на обкладинці і готова робота досить сильно відрізняються, хоча від цього стала не менш гарною. 

Мій 2️⃣ в 2022 році. 



Мої улюблені конячки 🐴 готові)) вишивала я їх ще з грудня і не тому, що вони були дуже складні. Навпаки, процес приніс лише приємні емоції. Просто я сама по собі уповільнилась, багато днів не брала за вишивку... тому так і забарилась із фінішем. В останньому фото оригінальна ілюстрація, дуже шкода, що обрізали 6 конячку. Вона теж дуже симпатична.

Mill Hill - Moroccan Mares LB30-1712

Основа Permin колір льону, розмір 17,5×14,5 см. 

23 кольори dmc + 6 кольорів бісера.

Мій 3️⃣ фініш в 2022







Моя улюблена шипшина готова. Процес був дуже легким, схема максимально проста - лише хрестики и бекстіч (оці довгі голочки інею мені сподобались найбільше). Поєднання червоних ягід і об'ємного снігу (за рахунок хрестиків в 1-2-3 нитки) - то ідеальний процес для зими. 

Золотые Ручки - Шиповник НП-016 

Розмір 18×56 см, 12 кольорів дмс, основа Аїда 16 сіро-боакитна. 

Це мій 4️⃣ фініш 2022

Комментариев нет:

Отправить комментарий